V torek, 24. oktobra 2023, smo z nestrpnostjo pričakovali dogodek namenjen za marketinškim navdušencem - 10. Marketinško konferenco Digitalni laboratorij, ki je potekala v hotelu Mons v Ljubljani. In lahko rečemo, da nas ni razočarala! Z več kot 200+ udeleženci iz sveta marketinga in podjetništva, je bila to resnično neprecenljiva izkušnja.
Med predavatelji so se zvrstila imena, ki se jim je težko upreti - Joc Pečečnik, Marcos Tavares, Gaber Marolt in mnogi drugi. Vendar pa se je med njimi našel tudi prostor za nas. Da, prav ste slišali. S ponosom smo stopili na oder, da bi delili svojo zgodbo z vidika digitalnega marketinga: KAKO USPEŠNO OGLAŠEVATI Z BLOKIRANIMI MARKETINŠKIMI KANALI?
Naša predstavitev je odprla vrata v svet, ki se vse bolj spreminja in postaja izziv za marketinške strokovnjake. Predstavili smo več ključnih vidikov, ki jih je treba upoštevati, ko se soočate z izzivi blokiranih marketinških kanalov. Skozi praktične primere smo razkrili, kako lahko podjetja dosežejo svoje ciljno občinstvo kljub omejenim možnostim.
Na koncu smo poudarili eno ključno sporočilo - ni univerzalne formule za uspeh v digitalnem marketingu. Vsako podjetje se sooča z edinstvenimi izzivi in priložnostmi, zaradi česar ima vsako podjetje svojo formulo za uspeh. Ključ je v prilagajanju in ustvarjanju inovativnih rešitev.
Iskreno se zahvaljujemo organizatorjem Digitalnega Laboratorija za to čudovito priložnost, da smo lahko delili svoje izkušnje in znanje z občinstvom. Konferenca je bila odlična priložnost za izmenjavo idej, mreženje in spoznavanje najnovejših trendov v svetu digitalnega marketinga.
Naša udeležba na 10. Marketinški konferenci Digitalni laboratorij je bila nepozabna in navdihujoča izkušnja. Veselimo se, da bomo še naprej raziskovali nove priložnosti in se spopadli z izzivi, ki jih prinaša digitalni marketing. Hvala, Digitalni laboratorij, za to neprecenljivo izkušnjo!